andra advent.

hallå!

Idag är det andra advent och det börja springa snabbt till jul!
Igår var det jätte roligt, vi handla hela dagen, men min feber börjde komma tillbaka under dagen och det var helt dimmit över ögonen, så jag mådde sådär igår, men det var ändå roligt. Idag så har vi inte gjort så mycket, jag mår sådär idag, är lite var då och då och har ont i magen också :(, menmen, nu så ska vi julbaka och sätta upp lite tomtar och sådan, det kanske inte blir att sätta upp julgranen, men annars sätter jag och mamma upp den imorgon, för jag ska inte till skolan imorgon eftersom jag fortfarande har lite feber och jag har ont i halsen menmne, så imorgon kommer jag lägga upp bilder på vad jag har köpt och sånt lite sådant. Aja, nu så ska jag gå till köket och se vad som kommer hända nu :).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0