Förlåt ...

hhejhoppbithes'
Förlåt för jag inte ha uppdaterat idag internet har vatt seriöst offline!
wellwell, morse vakna vid 6 pigg idag också! (stolt) fixa mig åkte till skolan tråkigt idag haha, inte ovanligt! haha..
sluta vid havl  3 idag det var iallafall skönt, efter skolan åkte jag hem inte gjorde nått speciellt gjorde lite smothi (stavning?) haha den var god! nu ikväll har vi ätit soppa och plättar det var gott, har gjort äntligen klart min engelska och spanske bara lite andra läxor kvar nu. Ikväll vill jag se film jag vill se Sagan om ringen den är sjukt bra! hihih ska nog och uppfina min micropopcorn =).
Imorgon är det Onsdag wiie änu en dag närmar sig åt helgen! Imorgon då då slutar vi 10 i 1 skönt, då blir det Linda tror jag (saknar dig gumman till max) eller så blir det Celina eller jag vet faktis inte det ända jag vet att det är snart Fredag hahah =D aja, ska snart och hoppa in i min efterläggtade dusch haha, har vatt lite smått varmt idag lite då & då! hihi menmen, nu ska jag kikia runt lite på datan, efter det vet ni vad jag ska göra ... dusch, film, popcorn osv... hahaha
P&K sötfisar
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0