hemma igen.

hhejhopp =D
hemma för en stund sen. Nu har jag myst massa med Emma länge sen vi va.. vi kolla en sjuktbra film har sätt den typ as många gånger innan hahhaha. Vi gjorde en sån god dricka med jordgubb bannan filmjölk aja skitsamma vad det heter... hahaha har ju glömt(ni vet jag är blond och inte alltid så smart) ahhaha.
när vi hade kollat klart på filmen så gick vi ut för att vi skulle hoppa studsmatta, men det blev att vi bada i hennes pool hahahah, okej vi gich tänderna börja skaka hela kroppen var helt iskal asså det var 15 grader.. Menmen vi bada ändå en stund. När vi hade badat klart var det dags för mig att cykla hemmåt. och nu är jag här har gjort lite the, samt jag har duschat eftersom jag redan var blött hahah, imorgon upp tidigt för då blir det läkaren... vill inte... aja, dom ska bara kolla lite. Efter det blir det skola i några timmar. När skolan är klar blir det alla töserna mot Malmö!!!!! =D
aja, nu ska jag gå ut och kolla lite på filmen mamma&pappa har satt på!
puss sov sött lovers<33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0