stan.

hhej töntar.'
idag har vi haft en mycket galen och rolig dag i stan, vi titta lite och åt mat, jag hitta en jätte fin tröja ifrån bik bok, en vit.
vi gick och titta lite också gick vi in på butriks (stavning?) tästa lite peruker hahahaha, ska jag inte färga mitt hår brunt!!!
när klockan börja närma sig halv tre eller nått så tog vi bussen hem, det börja med att buss gubben var helt galen, sen när vi sitter längst bak är det en gubbe framför oss som nog inte hade alla hemma, han tryckte stopp på alla ställen. Aja, vi kom ditt vi skulle då, hemmakväll för att vi skulle hitta någon film till ikväll det blev några olika :)
sen när vi kom hem så börja jag entligen måla på mitt rum, så snart ska jag måla det en gång till. efter jag hade målat så börja jag fixa lite mat det blev tacotallrik mmmuuuummss =D. nu sitter vi bara i soffan och kikar på Jerry Springer, och om en stund ska jag duscha sen blir det filmkväll massa mys
puss bitches<3
     
      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0