festivalen


hhej (:
fy! det har vatt dålig uppdatering idag :(
idag har jag fixat på mitt rum men har ändå ganska mycket kvar!!
aja, jag har målat klart och flyttat runt lite imorgon blir det att bädda lite lite fixa alla små grejor... boring
nu ikväll så fixa jag mg lite seare tog vi bussen in till festivalen för att käka lie gott, det blev en jätte god lagos (;
vi kika runt lite det var inte nått speciellt i år, det var mycket mer förra året. När vi var där så börjajag bli jätte förskyld det kom bara sådär, så nu sitter jag här och nyser hela tiden. Imorgon ska jag fixa rätt på mitt hår lite, sen bara tråka på mitt rum. Sen är det sista dagen imorgon på sommarlov det ska både bli kul och tråkigt att börja skolan menmen...
nu ska jag titta lie på tv sen blir det sängdags.
Puss bitches-.

Dagens hår (:                                                                                                           Dagenskläder (:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0