Utkast: hheelluu sötnosar ...

hheelluu sötnosar (:
idag har det vatt riktigt varmt och vinstilla, det har varit upp till 35 grader eller nått. Aja, vi har varit och badat jätte mysit låg och sola också, lite färg har man nog fått idag :D efter vi hade vatt och badat så köpte vi en glass och förde oss hemmåt, nu sitter jag i sängen med datorn framför mig, och ska snart äta grillat mysit :) alla är helt trötta nu också efter denna dagen :) efter maten blir det att jag ska fixa på mitt rum, ta bort sängen och dörren, så jag kan börja måla :) det kommer att bli rosa och vit :D ida älskar rosa!!alla vet ida skinner upp barbie.
aja, det kommer lite bilder ifrån idag puss bitches<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0