ISABELL FYLLER ÅR

FY! asså jag gjorde ett mobil inlägg men den skiten kom inte in :(
aja, vakna i morse att mamma kom och sjöng så jag fick resa mig upp snabbt och försöka sjunga med, men det gick inge bra för jag var helt ur vaken jju :( menmen, vi gick upp fixa till oss och åkte till stan för Isabell skulle fixa sina naglar och jag skulle mest titta lite :) när klockan närma sig 4 så åkte vi hem för att fixa lite mat och tårta till senare på kvällen. aja, nu har vi ätit kyckling, potatis och en god tårta. nu sitter vi i soffan med datorn iknäet och jag ska snart gå och fixa med disken, imorgon blir det kanske bio eller något, och imorgon har jag ett år med celina!!!♥ saknar dig gumman.
puss och kram bitches
<3

 JAG ÄR DÅ BÄST PÅ ATT BAKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0