skola

hhej töntar!!
idag har det vatt det varit skola då i en timme eller nått typ 1000 papper fick man, det känndes som det fast det var nog bara 10 hahaha, efter det åkte jag och några tjejor in till festivalen.. åt nått skit och kolla runt lite som vanligt börja det regna.Efter vi har varit där  i några timmar så åkte jag hem, när jag då hoppar av och ska börja cyckla så börja det ösregna!! jag övedriver inte det piss ner!! Så när jag kom hem såg det ut som jag hade duschat.Aja, nu sitter jag i soffan med bror, han tittar pingu hahah och jag ska snart ta en dusch( med varmt vatten denna gången) hahaha menmen...
puss & kram snorungar =D


dagens kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0