090826

hhejhopp'
hann då inte att uppdatera imorse eller i skolan :(
aja, skitsamma börja vid nio idag det var skönt iallafall, sluta sen vid ett =D, aja whatever råka att inte ställa om klockan imorse så den ringde vi 6 inte kul haha veckte hela huset! menmne, klädde mig fixa till mig och sen åkte till skolan har inte gjorte nått i skolan idag bara tråkat och sånt, efter skolan var jag med babeLINDA har saknat henne as mycke! vi va en stund, för en halvtimme sen tog hon bussen för hon skulle in till stan med sin mamma...
Menmen, imorgon är det skolfotto och jag vet inte vad jag sja ha på mig hjälp!:O hahaha men jag hittar säkert nått i sista sekund, det gör jag alltid. Igår så gjorde jag faktis det jag det som jag sa jag titta faktis en stund på Sagan om ringen och åt popcorn hihh, menmen det var igår en ny dag idag och jag ska göra mat idag vet inte vad men kommer säkert på nått :) hihihi, men vi höres senare babes puss & kram.
haha juste vi titta på får indag också !
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0